En gij? Hebt ge de app al gedownload? De QR-code gescand? Een account aangemaakt? Ben je al geüpdatet, eigenlijk? Ben je mee?
In de beerput der bullshit staat de stront ons aan de lippen. De realiteit overstijgt met een rotvaart de satire. Het is ondergaan of ten onder gaan. Gelukkig fileert Van Peel de tijdsgeest als vanouds. Met lachen en opstaan.
Farce Majeure gaat over macht en overmacht. Over de prutsers die wij allemaal zijn. Want laat u niks wijsmaken. Al de rest doet ook maar iets.
'Een donderpreek van twee uur die je niet wil missen' - ★★★★, De Standaard
'Een schijteschitterende show!” - ★★★★, Focus Knack
