naar top
CC Ter Dilft

Vragen?

We zetten graag de antwoorden op enkele veelvoorkomende vragen op een rijtje...

Waar zit ik?

Een gedetailleerd zaalplan van onze schouwburg vind je hiernaast. In de schouwburg zijn de plaatsen genummerd, in locaties buiten Ter Dilft meestal niet.

Volzet of uitverkocht?

Check de Wachtlijst/Ruilbox bij de activiteit. Misschien biedt er iemand een ticket/plaatsje aan. Je kan je meteen ook op de wachtlijst zetten.

Wij annuleren?

Ja, het kan gebeuren: er is te weinig belangstelling of het gezelschap is onverwacht verhinderd om te spelen! Dan annuleren wij de activiteit, brengen je tijdig op de hoogte en betalen inschrijving of ticket integraal terug.

Jij annuleert?

Betaalde tickets voor podiumvoorstellingen worden niet teruggenomen door Ter Dilft. Via de online Ruilbox kan je tickets op overschot aanbieden of kan je zelf op zoek gaan naar tickets voor favoriete voorstellingen.

Als je een betaalde cursus of workshop annuleert, wordt het inschrijvingsgeld niet terugbetaald. Je kan het bedrag wel in Ter Dilft-waardebons recupereren. Deze waardebons zijn twee jaar geldig.
Je kan ook gebruik maken van de Wachtlijst/Ruilbox om je cursusinschrijving aan een faire prijs door te verkopen. Breng dan wel het secretariaat op de hoogte van de gegevenswijziging, zodat we de juiste persoon kunnen informeren.

Kan ik mijn abonnement of Vrienden-reservatie nog veranderen?

Sorry, maar betaalde abonnementen en Vrienden-reservaties kan je niet meer wijzigen.

Kinderzitjes?

Voor de jongere theaterbezoekers hebben we kinderzitjes. Die passen perfect in de zetels van onze schouwburg en zorgen ervoor dat ook jouw kleinste spruit in optimale omstandigheden kan genieten van onze familievoorstellingen of -films.

Hardhorig?

Onze schouwburg is uitgerust met een ringleiding voor slechthorenden. Zet je hoorapparaat op de T-stand en je hebt automatisch ontvangst. Voor slechthorenden zonder hoorapparaat (of eentje zonder T-stand) beschikt het cultuurcentrum over twee ontvangers die je kan ontlenen na afgifte van je identiteitskaart. Vooraf reserveren is noodzakelijk.

Rolstoelgebruiker of slecht te been?

Dankzij een rolstoellift is de schouwburg ook tijdens de verbouwingen bereikbaar voor minder mobiele mensen. Geef ons vooraf een seintje als je de (film)voorstelling komt bekijken en wij doen het nodige.

Kan ik extra reservatiebladen krijgen?

Vraag ze aan de balie of maak zelf een degelijke kopie.

Portkosten?

Wij rekenen 1,5 euro verzendings- en administratiekosten aan voor het versturen van tickets.
Onze tip: reserveer online en druk zelf je ticket af, bewaar het op je smartphone, kom het afhalen aan de balie of aan de avondkassa.

Geen antwoord op jouw vraag?

Als je nog andere vragen hebt, geef ons dan een seintje via 03 890 69 30 of info@terdilft.be.

 

Zaalplan Ter Dilft.jpg